關於我自己

我的相片
Principal Trainer (HKSPT), Psychological Counselor, Volunteer - Breakthrough Counseling Centre (2004-2011), Professional Consultant - Louis Program Training (2004-2012), Master of Social Science in Counseling (Uni SA), Licensed/Certified NLP Trainer(SNLPTM,IANLP,INLPA), Registered Corporate Coach (WABC), Licensed Facilitator - The Coaching Clinic (CCUI), Licensed Medical NLP Health Practitioner (UK), Certified Hypnotherapist (ACHE, NGH), Certified Physical Restraint and Breakaway Instructor (UK), Registered Nurse (Psy.), Accredited Family Mediator (HKIAC)

2010年1月11日 星期一

Synergy of Excellence and Communication Competence with NLP*, Class 3

Synergy of Excellence and Communication Competence with NLP*, Class 3

* (Neuro-Linguistic Programming)
Date: 15/11/2008 22/11/2008 & 29/11/2008 (21 Hours)
Trainer: :Lawrence Chu & Cynthia Poon,  Sharing Guest: Dr Paul Chan (陳國禧醫生)

Feedback from the class:
  1. 多謝Lawrence的付出,我感到「眼前一亮」,得益良多,你的由內而外的積極、愛和誠懇都使人有深刻印象。Lai Pik Shan, Registered Nurse
  2. 很欣賞Lawrence講課的氣氛,上呢3天的課程,真係好開心,令我重新認識自己。多謝你!多謝新生會!hehe!Kelly Ng
  3. 多謝Lawrence的教導,讓我有三日愉快的學習.快樂的時間過得特別快。我相信今次所學到的NLP令我受益不少。蜘蛛俠中有一句說話:能力越大,責任越大。希望你能繼續運用你的能力,幫到更多人。願主祝福您! Grace, Social Worker
  4. 期望我們一起將「正面」的蘋果種子散播出去,多謝您的教導及指導!Fanny, Social Worker, Center-in-charge
  5. 第三天的課程Goal Setting及 Sponsorship對個人的計劃及與同事的相處有很實際的幫助,另 Lawrence及 Cynthia作為導師.他們個人真誠認真的態度本身已是很好的 model。
  6. 很欣賞Lawrence舉例說明NLP的涵義,並且用幽黙的手法表示出來,很有啓發性及充滿歡樂的。
  7. NLP讓我更瞭解自己及提昇對別人的覺察能力,重新框視境況,靜下來反思自己的價值與目標,創造更積極的人生態度。
  8. Lawrence的帶領分享很生動,令我refresh自己及再經歷一次我的生命,重新吸一口新鮮的空氣。多謝您!
  9. 兩位導師說話技巧好靈活,生動,令人有深刻印象,容易入腦,能活學活用。朱sir能認同及鼓勵每個同學,謝謝!令我更有自信及了解自己。(朱sir:你比上次(高保班)時,更能認識你,更喜歡上你的課堂。




Licensed Practitioner Certificate

Neuro-Linguistic Programming for Caring Professionals 

身心語言程式學執行師認證課程




沒有留言:

張貼留言