關於我自己

我的相片
Principal Trainer (HKSPT), Psychological Counselor, Volunteer - Breakthrough Counseling Centre (2004-2011), Professional Consultant - Louis Program Training (2004-2012), Master of Social Science in Counseling (Uni SA), Licensed/Certified NLP Trainer(SNLPTM,IANLP,INLPA), Registered Corporate Coach (WABC), Licensed Facilitator - The Coaching Clinic (CCUI), Licensed Medical NLP Health Practitioner (UK), Certified Hypnotherapist (ACHE, NGH), Certified Physical Restraint and Breakaway Instructor (UK), Registered Nurse (Psy.), Accredited Family Mediator (HKIAC)

2010年1月11日 星期一

Synergy of Excellence and Communication Competence with Neuro-Linguistic Programming (NLP)

Course: Synergy of Excellence and Communication Competence with Neuro-Linguistic Programming (NLP)
Date: 5/1/2008, 12/1/2008 & 19/1/2008 (20 hours)

Feedback from the class:
  1. Interesting & useful lecture! Thanks! Very inspiring...Esther Ho, Registered Nurse
  2. 每次期待上課,因上課得到支時的動力,推動更好的人生及愉快的心靈情緒。 Esther Wong, Nurse
  3. 我以往對於NLP的認識不多,常以為是很高深,與我保持甚遠的距離,但當有機會去接觸時,才知道這東西讓我重新再一次認識自己,明白凡事都有多個的可能性、彈性和靈活性,事情可以有多角度思考,對於處理自己的負面的情緒,可以抽身、推遠、淡化,讓自己調節,同時亦接納自己的不足處,更重要是提升自己的信心。 Sally
  4. Lawrence, 你所設計的遊戲大多好好玩,亦可給我留下較深刻印象,好多謝你對這課程的認真和分享。告訴你,我亦有看權能時間節目,是一個好直得看的節目,希望日後有機會同你交流一些信仰看法和反思。導師教導學生有一定的技巧,生動有趣。內裏的小故事,能有很高的啟發作用...
  5. 由我初上你課堂至今,我覺得你講書技巧都進步很多,氣氛好好,每個同學都帶著歡笑去離開課室,切記繼續保持這個優點。有啲同事上完你教嘅課堂,都對你有好嘅評語。eg.態度認真,好多得意動作,佢教書有好多好聽嘅音樂,好感性,有好多遊戲玩!so good!  Faye Chan
  6. 朱生:很開心能跟你學習,我在工作中能運用出來,自己仍要繼續思考,接受轉變。Thanks!
  7. 導師們能在講課以生命交流與學生有着互動,令大家投入課程內...
  8. 導師講解清晰,有誠意,不馬虎...
  9. 導師的熱誠及投入的態度...
  10. 運用例子使學員印象更深...
  11. 能實用技巧使用,特別是個人管理、創造力提昇及領導。
  12. 能深入淺出地介紹NLP之重點,並以生動的演釋技巧,介紹給參加者。



Licensed Practitioner Certificate

Neuro-Linguistic Programming for Caring Professionals 

身心語言程式學執行師認證課程




沒有留言:

張貼留言